Głównej zawartości

Komunikat alertu

Ta strona korzysta z cookies. Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu.

14 czerwca 2023 roku odbyła się w naszej szkole konferencja podsumowująca projekt „Obejmować Ziemię - projekt geograficzny z elementami ochrony środowiska i zasadami pierwszej pomocy” 2021-1-PMU-4347.

W konferencji upowszechniającej udział wzięli: dyrektor ZS 2 w Rzeszowie pani Stanisława Pepera, wicedyrektor p. Agnieszka Galos, wicedyrektor p. Magdalena Płonka-Czarnota, koordynator projektu Obejmować Ziemię p. Adam Bąk, dyrektor SP 3 w Rzeszowie p. Adam Flis, dyrektor SP 23 w Rzeszowie p. dr Krzysztof Warchoł, wizytator Kuratorium Oświaty w Rzeszowie p. Izabela Śląska, specjalista ds. projektów Miasta Rzeszowa p. Angelika Bubicz, uczestnicy projektu, nauczyciele, uczniowie ZS 2 oraz rodzice.

 
We czwartek tj. 1.06.2023 r. troje uczniów Aleksandra Femiak klasa 3ar, Kamil Książek klasa 4as i Jakub Kaczmarek klasa 2f oraz pani Małgorzata Dziadzio - Świder i pan Adam Bąk wzięli udział w audycji "Świat Młodych" w Polskim Radiu Rzeszów.
Podczas nagrania uczniowie opowiadali o praktykach zawodowych i zagranicznych, które zrealizowali w tym roku szkolnym w Rimini we Włoszech podczas mobilności w ramach projektu "Praktyki we Włoszech kluczem do rozwoju zawodowego uczniów ZS2" program Erasmus+, a także o doświadczeniach i wiedzy, nie tylko geograficznej, jaką nabyli dzięki czerwcowej mobilności i uczestnictwu w projekcie "Obejmować Ziemię - projekt geograficzny z elementami ochrony i zadaniami pierwszej pomocy"
realizowanego w ramach projektu "Ponadnarodowa mobilność uczniów" programu POWER. 
Audycję poprowadziła pani Bernadeta Szczypta.

W ostatnich dniach odbyła się wizyta przygotowawcza u partnera projektu - Ave  Maria San Isidro w Granadzie w ramach projektu "Obejmować Ziemię - projekt geograficzny z elementami ochrony  i zadaniami pierwszej pomocy" realizowanego  w ramach ponadnarodowej mobilności uczniów,  współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu  Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.